Tusen takk for fine år på barneskolen , Ole, du var den beste læreren av alle for meg. Kondolerer til familien❤️
takk for alle koselige stunder!
Kjære Ole synd at du er borte . Jeg har savnet deg lengå spurt på deg når jeg fraff Magne. I dag så jeg dette. Leif å sissel har mistet deg . Takk for gode du var for meg på skolen . Jeg kommer til å savne deg veldig. Sov i ro nå å minner kommer å alt tid. Gry
Kondolerer Sissel🌹
Takk for alle gode minner
Kondolerer så mye Sissel, Leif Jørgen og Stig Olav❤️
En siste hilsen fra Morten, Audun, Tom Werner, Thomas, Tom Frode, Øyvind og Cato. PS: Takk for at du limte sammen finger’n min.
Kondolerer
Sender varme klemmer til deg og dine Sissel
Til minne om en trivelig mann
Kondolerer til familien, hilsen naboene i etasjen under.
Takk for alle gode og glade minner
Kondolerer
Vår dype medfølelse i sorgen og savnet.
Vi kondolerer familien ved Oles bortgang.. Han var en trivelig nabo.
Kondolerer 🌹
Kondolerer