❤️ Tenker masse på dere i sorgen
For over ti år siden, mens jeg fremdeles jobbet på sjøen, gledet jeg meg veldig over å bli flyttet til det nye skipet. Ikke bare var det stort, nytt og spennende, men jeg skulle endelig få være en del av et seismisk mannskap hvor det var andre nordmenn. En av dem var deg. En liten del av deg vil for meg leve videre gjennom disse minnene.
Du kledde deg i svart og var ganske stille av deg. Musikken du hørte på var like svart, og ikke i nærheten av like stille. På min tyngste spilleliste fant vi låter du anså som myke ballader. Vi pratet mye om musikk, og når jeg fant låter jeg likte hadde du et bibliotek av andre låter i samme stil. Du åpnet døren til en helt ny verden av musikk for meg, og det er noe som preger både meg og musikksmaken min den dag i dag. En liten del av deg vil for meg leve videre gjennom musikken.
Men det var ikke bare musikk. Vi pratet om løst og fast, vi så filmer, spilte spill og sto sammen når skiftlederen mente vi ikke jobbet hardt nok. Du ble raskt en virkelig god venn, og du gjorde at jeg følte at jeg faktisk hørte til. Når man ser en voksen mann i mørke klær prydet med beist og flammer, kan det være lett å bli skremt og skygge banen. Ved å bli kjent med deg lærte jeg at det slett ikke er noen grunn til det. Du er en av de varmeste og mest inkluderende menneskene jeg har møtt, og det er på grunn av deg at jeg nå klarer å legge vekk trangen til å dømme mennesker på forhånd, og heller ta meg tid til å se mennesket for den de er. Det har vært en viktig lærdom for meg, og har åpnet for mange nye relasjoner og bekjentskaper. En liten del av deg vil for meg leve videre gjennom evnen til å se andre.
Vi jobbet sammen en stund, men jeg skulle virkelig ønske det var mye, mye lenger. Heldigvis holdt vi kontakten digitalt gjennom årene. Hadde ting vært annerledes, hadde vi sikkert møttes regelmessig, men jeg er takknemlig for at vi holdt kontakten på den måten vi kunne. Du lærte meg mye og har vært en stor inspirasjon for meg. Når jeg etterhvert fikk beskjed om at du hadde blitt syk, ble jeg knust. Det var så urettferdig. Helt ufattelig! Men du lot deg ikke knekke. At det var vanskelig er det ingen tvil om, og du har garantert hatt dager hvor det har føltes fristende å gi opp. Men gjennom all denne tiden, all elendigheten livet kastet din vei, har du kjempet med nebb og klør. Du har stått støtt og sagt "godt forsøk, men jeg gir meg ikke". Det har vært en sann drivkraft, og en liten del av deg vil for meg leve videre som et forbilde når jeg trenger å komme meg gjennom tøffe perioder selv. Den utholdenheten, den evnen og viljen, styrken til å stå opp for deg selv, for familien, for livet.
Trygve, du gjør store menn små 🖤
Våre tanker går til dere alle i sorgen. ❤️❤️ Hvil i fred Trygve. 🌹🌹
Hvil i fred Trygve 🌹 varme tanker og dyp medfølelse går te familien ❤️
Du er så dypt savnet kjære pappa❤️💔❤️
Flotte og gode Trygve❤️Vi tenker på dere og føler med dere i sorgen❤️💔🥀
Sov godt Trygve. 🌹💙
En flott mann/menneske og kollega måtte gi seg til slutt. Vil i fred kompis💔
❤️
Kondolerer
Kondolerer til familien.
Savnet er så stort, men du vil alltid være med meg. Så mange gode minner, artige historier og opplevelser jeg skal dele med ungene dine i fremtiden. For evig og alltid glad i deg.
-Storesøster M-
Tenker på dere.
For en sorg og et savn.
Minner blir gode å ha med seg. Vi tar også de med oss, fra Trygves barndom i nabolaget. Mang ei trivelig stund. ♥️
Anne og Tor Harald
Gode minner skinner som lysstreif i sorgen<3
Min varmeste medfølelse i tapet av ett kjært familiemedlem.