Takk for alle gode minner, Hilda
Takk for alle gode minner farmor og oldemor. Vi savner deg.
Margrete og Torbjørn
Mathias og Theo
Takk Hilda❤️🌹
Takk for en fin tid og mange gode minner som naboer i Finvik!
Takk for mange gode minner fra vår tid sammen i Finvika!
Takk for fine stunder, godt naboskap og mange gode minner som naboer i Finvika.
Takk for gode minner. Varme tanker til familien ❤️
En siste hilsen
Are