Spesiell takk for flotte påske-skiturer til Selbuskogen, Meråker og Storlien.
Takk for gode minner fra barndommen , Takk for turer og gode minner fra almenninga., ditt gode humør og skøyerakting formidlig av gode opplevelser.. Du kan hvile deg nå onkel Odde
Varme tanker går til dere som sitter igjen med sorgen og savnet❤️
Takk for fine minner, onkel Odde, hvil i fred.
Hvil i fred onkel Odde
Hvil i fred onkel Odde
Takk for mange gode minner gjennom mange år onkel Odde
Takk for gode minner helt fra barndomstiden 🌹
Kondolerer ❤️
Takk for det det gode humøret som spredte seg til alle rundt deg, onkel Odd.
En siste hilsen og takk for den du var
Fra
Ole og Solveig
Stine Marit og Dag Henrik
Tiril Helene og Helle Marie