Kommer alltid til å huske deg og alle morsomme turer vi hadde, hvil i fred kompis
Savnet er så fryktelig stort kjære bror min
Hvil i fred ❤️ vil bli savnet
Hvil i fre lille my, savnet e stort men du leve alltid i minnan mine❤️
Dette var trist og høre kjære Knotten. Nå er det gått over 15år siden sist vi møttes oppi Meråker hos Bestemor og Svein Åge oppi Gudå. Hain gikk bort i 2014, dåkk har nok allerede træftes tænke æ, å mimre tebake på ailt dåkk gjord ilag. Når dåkk kjørt på oss å når dåkk va heim på fest te a mamma (Kissa) Dåkk har sikkert allerede snakka om det me hu å. Hu gikk bort i sommeren 2023.
Men sist æ såg dæ.det va uppi Gudå, da du massert skuldra mi, å æ terga dæ litt for æ syntes du kun tadd litt meir i. Men saken va vist det at du va redd du sku knækk mæ, pga styrken din. Æ va itj så my på Stjørdal etter vi fløtta fra der i 1993, men vi snakka gjevnlig på tlf å sendt mld te kvarainner. Så Ta vare på dæm du e ilag me der du e no. Døkk e høyt savna aill sammen. Gla i dæ / dåkk.
Heidi Hafstad
Savne e stort. Du va her heile oppveksten min. Va en go kamerat. En støtte når ting va vanskeli. Sov godt kamerat.
Kondolerer❤️
Huskes som en rolig og grei gutt i 1.kl og i Ungdomskolen.
Kondolere
Kondolerer
En siste hilsen
Fra Asgeir og Birgit
❤️💚
Minnes!
Kondolerer til familie og venner❤️