Sov godt Oldemor?️?
Sov godt oldemor?️?
Alltid god. Aldri glemt.
Takk for alt Bjørg.
Heim te dæ va det alltid åpen dør, mat om vi va sulten og et smil og en klem når vi kom susanj inn døren i alt for stor fart. Du va alltid interessert i koss det va med oss ungdomman, nå som holdt i sæ etter vi kom i voksen alder å. Kvil i fred no, d e dæ vel unt.
Kjære mormor! Takk for den du var og alle gode minner. Sov godt!️
Takk for gode minner Mormor å det du har lært meg️?
Kondolerer til alle i familien️
Kjære mamma no fikk du fred ️
Kondolerer.
Min deltakelse
Kondolerer